9 de gener del 2007

el yuyu...

D'un temps ençà he publicat alguna coseta al blog de la sort...ara que tinc el meu propi aprofito per penjar-ne alguna... com aquesta:

Dissabte estava fotuda…aquest mal d’esquena em té ben amargada…, apareix i desapareix al seu gust, però de tant en tant es sent còmode, i ni muntanyes de pastilles el fan marxar …

En Charlie, un amic meu que té un growshop, em va subministrar una bosseta d’herba terapèutica, dos llibres d’instruccions i un parell de cigarretes per ús immediat... No m’ha agradat mai fumar maria, ni costo ni res que s’hi assembli, i no és perquè tingui res en contra del consum d’ “estimulants” o “relaxants” (com se li diu, drogues?), sinó perquè sempre m’han sentat fatal.... Però, vaja, vaig pensar que sense haver begut res podria relaxar-me i sentir-me millor.....

Vaig estirar-me al sofà i vaig començar el peta, embolicat amb un paper de cel•lulosa nou que sembla que t’estiguis fumant un cigarret de cel.lo...., i al cap d’unes calades tot em va començar a voltar...., el cor se’m va accelerar fins a uns límits mai experimentats i amb una força que se sentia sense necessitat d’apropar-hi l’orella....vaig pensar que estava a punt de morir...que havia d’anar a l’hospital...., però clar no m’aguantava dreta....així que em vaig estirar per intentar relaxar-me....

Va passar un minut o dues hores i a l’obrir els ulls encara tot em rodava...tenia un sms al mòbil, era en Charlie...em deia “fuma i relaxa’t...que la deesa Shiva t’acompanyi”...., però el que vaig veure després no era la deesa Shiva....era un espècie d’home gros...amb tota la musculatura marcada, la cara ruda i peluda, els cabells llargs i em mirava amb els ulls fora d’òrbita...jo em vaig espantar, però no podia moure’m ni cridar ni aixecar-me..., després vaig veure que tenia potes de cavall en comptes de persona...., naturalment em vaig veure perduda, pensava que em tancarien al manicomi i no tenia escapatòria... i tot per un porro....

Aquell “espècimen”, avui ho he mirat per Internet , sembla ser que a la mitologia grega se’l coneixia com a sàtir, encara que normalment era representat amb potes de cabra no de cavall, i eren essers sexualment insatisfets, el que tenia al menjador de casa també...., em va aixecar amb les dues mans sense ni esforçar-se, agafant-me pels braços, totalment immobilitzada va començar a llepar-me amb tan desfici que pensava que em volia com a sopar...., però la seva llengua em recorria el tors, els pits, la panxa...., jo era a un pam de terra, sostinguda pel monstre com una joguina.....i sense deixar-me anar em va penetrar amb un membre que vaig sentir fins al fons del meu cos....una cremor em va recórrer tota la panxa, l’entrecuix, les cames i els pits...sentia com si el tingués tot dintre meu....amb un parell o tres de sotragades vaig escorrem cridant com una boja....i el monstre va desaparèixer....

Va passar un minut o dues hores...ja rès no rodava..., tot i l’orgasme salvatge que havia experimentat vaig agafar el mòbil i vaig escriure.. “Charlie, et fots la mrda aksta al cul, la Shiva dls cllons manviat la mascota”

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Però quina mascota, no? Et va fer tenir uns orgasmes...

mima ha dit...

va ser UN..., xo deunidó...

Questionaire ha dit...

Millor que no ho comentis gaire que me'n sé d'alguna que demanarà on es pot comprar aquesta... hum, cosa?