20 de febrer del 2007

Cadena de muntatge


Ahir vaig començar la meva nova feina en una cadena de muntatge..., si, ja ho sé que la intenció era un canvi per millorar, que estic en un moment de renovació i això..., però què voleu que us digui, és com aquest pobre home de la foto que li van dir que li oferien un lloc de mecànic i va acabar atornillant el mateix cargol durant 10 anys... a mi, si fa no fa m'ha passat una cosa similar.

I ara?, doncs ara pringaré quin remei. Quant temps?, doncs el que calgui quin remei.

Com que gràcies a la meva "estabilitat" emocional, perdó, gràcies a la meva freqüent activitat sexual el meu ànim està prou en forma crec que podré soportar-ho durant un temps, i sinó, què collons!, enviaré a pastar fang al puto cabró que em va vendre fum en una capsa i que ara em mira de reull desde el despatx, no sé si matar-lo o follar-me'l, ja us en faré cinc cèntims...

5 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Te'l folles i després el mates. Fer-ho al revés pot ser perjudicial.

Anònim ha dit...

Anar ben follat/da ajuda a encarar els problemes diaris amb una perspectiva més positiva.

Jo et suggereixo que al paio el matis a polvos, molt més plaent!!!

Petons als teus llavis més humits

David JB ha dit...

Sobre tot no oblidis de follar-te'l, i després ja pensaràs què fas.

Clint ha dit...

hi ha una dita de no se que de ficar l'eina en una olla, o algo així...si no vas falta, deixa estar al jefe, si no veuras els companys de linia...et faran el buit!

I que fa el de l'atac?

gatot ha dit...

eps mima... només tenir clar... que tu no ets part de la cadena!

la cadena la munten ells...però com ja saps... mai hi estaràs lligada!

petons i llepades revoltades!