24 de gener del 2007

Moulin Galette


Santiago Rusiñol 1890-91



Merda! M'he deixat el tupper!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

xDDDD!!
Molt bo, esperava trobar-me una de les clàssiques parrafades i em trobo amb una frase genial que fa que em decolloni!

Anònim ha dit...

Diuen, benvolguda, Mima'm, que si les coses bones són breus, són doblement bones...

Alepsi ha dit...

He hagut d'ofegar una "carcajada" de les meves! Que són les 12 de la nit passades i a casa la gent dorm!!!! Jajajajajajajajaja!

Ets la reina, Mima!!! xDDDDDDDDDDDD

Anònim ha dit...

XDDDD Bo bo bo!!

Anònim ha dit...

vols dir que tenien tuppers llavors?
Això si, m'ha fet riure!

Anònim ha dit...

OH! Com és que ningú ho havia pensat! Que bo!

Candela ha dit...

jajajajajjajajajajajjaaj


El millor de tots!!!jajajajaj

Anònim ha dit...

XDDDDDDDDDD!!!!
Boníssim!!!
Quin fart de riure!!!!
Tots aquí, tant "transcendents"...
I s'havia deixat el tupper...!!!!

Juajuajuajuajuajua!!!!!!!!!!!

La Cuca ha dit...

Molt bó, mima. :D

jo havia pensat en fer una història pensant en què s'havia deixat els condons... però m'hauria enrrollat com una persiana.

molt millor com ho has fet tu!!!!

mima ha dit...

....collons, si ja dic jo que el millor que puc fer és no pensar massa....

No sabeu lo gratificant que és arrencar una riallada d'algú.

petonassos a tots. Gràcies.

David JB ha dit...

Uohhhhjó xD

Jo al principi també vaig pensar en fer això, alguna frase i prou, però em vaig enrotllar una mica

Mon ha dit...

minimalista total...que bo!