3 d’agost de 2007

A la platja...




-Acosta't, estàs freda.
-L'aigua està gelada...jo surto.
-No, espera't...vine jo t'abraço...

L'aigua ens cobria fins al pit, jo vaig atançar-me a ell, abraçant-lo, desitjant fondre'm en la seva escalfor, tenia molt fred. Em va abraçar, amb força, rodejant-me totalment amb els braços i vaig començar a sentir aquella calor i aquella humitat, estava xopa per fora i per dins.

-Uf, nena, quin mal de cap, crec que surto de l'aigua.
-Ara?...Home, queda't amb mi una estona...
-No, no, vaig a estirar-me, ha estat l'aigua freda suposo, vens?
-Mira, ara ja no tinc fred, em quedaré a l'aigua una estona més.

Ell va marxar i jo vaig nedar una mica, allunyant-me de la platja, de la gent. De vegades em venen ganes de nedar mar endins i no parar fins desapareixer.. De sobte, vaig notar una presència a la vora, com si m'observessin, vaig mirar al voltant, hi havia un noi, amb ulleres de submarinista i aletes que em mirava desde el fons, el vaig mig observar i vaig aturar-me un moment, ell va sortir a respirar...

-Estàs una mica lluny de la platja no?
-Tu també.
-Bé, però jo vaig amb aletes i ...no sé, bé, tens raó- i em va somriure amb unes dents blanquíssimes dins un rostre morè i atractiu- Vine cap aquí que t'ensenyo una cosa...
-quina cosa?
-Estàs cansada, ja veuràs, vine.

Tres braçades més enllà el fons feia una duna i podies posar-t'hi dempeus, i reposar. Li vaig agrair força el gest, perquè la veritat era molt lluny i malgrat ser una bona nedadora m'hagués costat gust i ganes tornar a la sorra sense reposar, i ell es va plantar davant meu i va fregar-me els braços amb les mans.

-Tens fred.
-Doncs si, una mica.
-I el teu company?
-euh...està a la sorra, no es troba bé.
-Vols que t'escalfi una mica?

La pregunta em va deixar molt parada, mai algú desconegut havia estat tant directe amb mi. No vaig contestar. Ell va baixar les mans i ara em fregava la cintura, després les caderes i la part de dalt de les cuixes, va apropar-se i em va començar a llençar l'alè calent al coll, jo encara estava petrificada però em deixava fer...va posar-me la ma per dins les calces del bikini i va començar a masturbar-me amb els dits amb una habilitat increible, jo mirava de reüll cap a la platja, però estavem tan lluny que no veia rès clar, però sabia que d'allà estant si que es podria discernir que no estava sola... Tot i això ja no podia parar, vaig deixar que em toqués fins que em vaig córrer, vaig deixar que m'apartés les calces i em follés suaument al ritme de les onades...

-Bé, m'ha encantat coneixe't nena, si algun altre dia tens fred ja saps on sóc.
-Igualment et dic, ara em trobo molt millor.

Vaig tornar a la sorra.

-On eres nena? M'he adormit una estona i quan he obert els ulls encara no hi eres...
-Mira, nedant.
-Vols anar a fer una birra?
-Doncs si. No hi ha com una cervessa ben fresca després de la platja....o després de qualsevol cosa...
-Jaja..., tens raó.

15 comentaris:

Gatot ha dit...

No hi ha res millor: per entrar en calor, per relaxar-se, per des-estressar-se, per agafar gana, per calmar la gana... i amb un "sirenu"... :DDD

petons i llepades marines!

Clint ha dit...

i a quina platja dius que hi ha la duna aquesta?

si és que a l'estiu un no es pot adormir home!

Petons quasi de vacances!

El veí de dalt ha dit...

Una cervesa quasi després de qualsevol cosa. A tot li dius, "qualsevol cosa?" ;-). Vaig a fer una birra, doncs...

palito ha dit...

joder... i el sida??

espero que siga només una fantasia...

m'ha fet "miedo"... sí, molt molt excitant, però...

AlImbUrg ha dit...

Culló, tot el dia amb les aletes i les ulleres nedant pel mar amunt i avall i l'únic que agafo són pops i sepies!

mossèn ha dit...

aquest submarinista treballa amb un altre "tub" !!! ... curiós, però cert !!!! ... salut

Anònim ha dit...

Fot-li que és de Reus...
Reus, París, London

g! ha dit...

Ostres...llavors...erets tu???!!!

;-)

una abraçada!

Anònim ha dit...

Si és aixi ens dues birres pendents enllà , qui sap on peropendents

Pintor ha dit...

mooolt bonic nena! i mentre jo a la sorra amb mal de cap!

petons als mugrons!!!

Anònim ha dit...

Cadascú pensa el que pensa res mes,
per es genial

Cosme ha dit...

Qui no es deixaria entrar en calor d'una manera tant , càlida, sovint e sneguem a la realitat però elmón es mou amb la tendressa i la relació ...

Birres, mirades .... qualsevol instant d etendressa.

Anònim ha dit...

Casi hem corru jo tambe jaja

Anònim ha dit...

jo tambè quasi em corro!!

es molt... excitant... mmm

petons i mirades!

Anònim ha dit...

Zakaj pa ne:)